top of page

על כוחה של חשיבה חיובית - מלאכים עם דליים

עודכן: 3 ביולי 2022

אספר לכם סיפור אישי שיסביר איך הגעתי לפתח את ערכת הקלפים "לבקש חלום".


גם אם אתם לא האנשים הרוחניים ביותר, אני חושבת שכבר אין חולק על הקשר בין הגוף לנפש – או אולי נקרא לנפש מחשבה, כי גם היא חלק מהגוף שלנו ומשפיעה רבות על איך שאנחנו חשים ממש פיסית.


כשהייתי ילדה סבלתי מכאבי ראש, למען האמת זה מלווה אותי כל חיי. בילדות הכאבים היו מופיעים אחרי ימי טיול בשמש, אחרי ימים מלחיצים ולפעמים גם בלי סיבה ידועה. אחרי שהורי שללו את כל הסיבות הקליניות וקיבלנו את התווית המוכרת של מיגרנות, כל שנותר היה לטפל בכאב עצמו כשהוא הופיע – והוא הופיע, לפעמים הוא היה ממש חזק ואפילו כדור נגד כאבים לא ממש עזר.


באחת הפעמים, כשהכאב הציק ממש, ביקשתי מאמא שלי בתחנונים שתעזור לי – היום, בתור אמא בעצמי, אני יודעת כמה זה כואב כשאין לך ממש איך לעזור לילד שלך שיכאב לו פחות – אבל אמא שלי, באינסטינקט חכם, ללא ידע בפסיכולוגיה חיובית וודאי הרבה לפני שמישהו פה ידע מה זה רייקי, השכיבה אותי והתחילה לגעת נגיעות קלות ורכות במצח שלי תוך כדי שהיא מספרת לי חרישית על מלאכים עם דליים שיורדים אחד אחד ואוספים את כאב הראש ולוקחים אותו ממני – וזה עזר! הכאב נחלש ובסוף נעלם. החוויה הזו נשארה לי כזיכרון חזק של פלא ממש!


השנים חלפו, כאבי הראש באו והלכו ובכל פעם פיתחתי לי שיטות שונות להתגבר עד שהכאב חלף. כשהייתי אצל ההורים כבוגרת וכאב לי הראש ביקשתי מאמא שלי לעשות לי שוב את הנגיעות במצח. נשכבתי והיא החלה לגעת רכות אבל את הסיפור היא לא סיפרה – היא שכחה ממנו או חשבה שאני כבר גדולה מידי לסיפורים על מלאכים. בכל מקרה הפלא כבר לא היה כמו כשהייתי קטנה.


הרבה פעמים בחיי השתמשתי ביכולות חשיבתיות, נפשיות ובדמיון שלי כדי להשפיע על מצבי הפיסי – לפעמים זה עובד לי ולפעמים לא, בכל מקרה זה משהו שאפשר תמיד לנסות כעוד כלי בארסנל שלנו. אם זה משהו שבא טבעי - מה טוב ואם לא - אפשר להיעזר בהרבה כלים שאנשים פיתחו ובדמיון מודרך.


גם ערכת הקלפים "לבקש חלום" היא סוג של כלי כזה - היא משתמשת בסיפור החלום כדי לשמח, להרגיע, להעצים ולהרדים את הילדים תוך כדי מחשבה טובה ללילה. היא נותנת, לנו ההורים, את היכולת הכל כך חשובה להיות איתם ברגעים האלה והופכת את הפרידה ללילה לטקס משפחתי אותו הילדים ואתם תזכרו כפלא של ממש.


אני לא יודעת איך בדיוק זה עובד, אני יודעת שאפשר רק להרוויח מזה – גם אם זה לחוות את הרגעים האלו עם הילדים שלכם, גם אם זה להרגיע וללכת לישון עם חיוך וודאי אם זה גורם להם לחלום טוב יותר.

חוויה קסומה של לבקש חלום.


ספרו לי אם ומתי אתן/ם משתמשות/ים בחשיבה חיובית כדי להקל או לפתור בעיות...








39 צפיותתגובה 1
bottom of page